aniołek i diabełek (origami modułowe)

(zdjęcie z książki - nie moja praca...)


Przedstawiam wam dość ciekawe zestawienie a mianowicie diagramy do zrobienia Aniołka i Diabełka z origami modułowego :) Jeśli ktoś jeszcze z was nie składał nic powinien zapoznać się z artykułami 'jak zacząć' , 'łączenie modułów'  oraz różnice między origami a origami modułowym zaznaczam że te teksty są bardzo stare ale nie mam czasu na aktualizacje ich :) 

to zaczynamy! najpierw Aniołek.








składanie jest bardzo proste tylko musimy uważać na kolory ale to wyraźnie widać na diagramach więc raczej każdy powinien dać sobie radę a jeśli nie to pytajcie :)

Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Usiłuję zrobić aniołka :D Jest to moja pierwsza praca, więc mam spory problem ale może się uda?? Szkoda, że diagramy są tak mało czytelne, może dałoby je jakoś powiększyć? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę powiększony http://img6.imageshack.us/img6/9207/aniolekdiagram1.jpg a jeśli to twoja pierwsza praca to w czym masz jeszcze problem? (taka moja mała uwaga to zauważ że masz tam w nie których momentach moduły odwrócone więc się nie pomyl) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa piekne dzieki ja wlasnie potrzebuje aniolka no i mam wiec do roboty:)moze mi wyjdzie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ile tam trzeba tych trójkącików??

    OdpowiedzUsuń
  5. @aninimowy, co czego? są dwa diagramy... po za tym jak już teraz nie umiesz policzyć prostek matematyki ilość modułów to polecam spróbować złożyć coś bardziej prostego np. łabędzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja 1 praca to był łabędź ale wyszedł jak nie powiem co i sie rozwalił za 1 dzień ale 2 był pingwin on już wyszedł ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak się robi te trójkąciki ? bo nie jarzę... ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. 404 Not Found na wszystkich linkach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a to serwer ma jakąś awarie... jak do jutra nie będzie działać to wrzucę gdzie indziej :)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń