Paw (moduł Chiński)

To już drugi paw na tym blogu ale tym razem przedstawiam wam diagram jak takiego zrobić bo wiem że ciężko znaleźć jakieś materiały pomocne jak składać moduł chiński...
Na zdjęciach paw zrobiony prze zemnie, ciężko mi stwierdzić ile czasu zajęło mi poskładanie go ponieważ robiłem go na 'raty' bo sam nie mam za wiele czasu i wolnych chwilach coś tam jakieś moduły składałem :)









zbliżenia na pióra



Wiem że fotki nie są za bardzo dokładane i nie oddają piękna tego z rzeczywistości ale musi wam to wystarczyć, uroki aparatu mojego. Po kliknięciu na obrazek powiększa się.


Diagram możecie obejrzeć tutaj (myślę że każdy powinien się połapać co i jak z diagramu i fotek... chyba że jest to kogoś pierwsza praca to powinien poszukać na blogu postu "jak zacząć")

Oczywiście kolorystyka jest dowolna ja dałem taką jak widać :) 


Powodzenia w razie problemów możecie śmiało pytać.

7 komentarzy:

  1. No super ! Ja tez sie interesuje origami modułowym już jakis czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, paw jest śliczny i chciałam też takiego zrobić, ale to będzie dopiero moja druga praca, a wcześniej robiłam Twojego łabędzia z instrukcją krok po kroku i mi się udało. Niestety jeśli chodzi o pawia, nie mogę się połapać z diagramu. Nie mógłbyś zrobić też do niego instrukcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, no mógł bym tylko za bardzo czasu nie mam... a nie chcę znów coś komuś obiecywać że zrobię instrukcję bo z tym różnie bywam... :( a czego nie rozumiesz w diagramie? może wystarczy jak ci pomogę wyjaśnić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem niczego, bo taka ze mnie ciemna masa ;)
    Jak już mówiłam robiłam tylko tego łabędzia i nie wiem jak się zabrać za pawia.
    Po prostu jeśli znajdziesz czas, to będę wdzięczna, a jeśli nie, to trudno, spróbuję może zrobić coś innego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy "B" jest identyczne do"A"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli myślimy o tym samym to nie :P
    p.s tutaj masz fajnego pawia http://stranamasterov.ru/node/185331?tid=451%2C328 nawet chyba lepszy niż mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest z kartki dzielonej na 16, 32 czy jeszcze inaczej?

    OdpowiedzUsuń