O Blogu

UWAGA! ten tekst jest bardzo stary jak i nie które wpisy na blogu więc proszę o wyrozumiałość. Na dzień dzisiejszy NIC nie składam i nie wiem kiedy zacznę.


Blog Pozytyvnie powstał jakiś czas temu. Blog miał na celu służyć jako galeria moich prac ale z biegiem czasu przyjął formę jako blog o origami, origami modułowym oraz różnych wiadomościach z mojego świata jak i ze świata origami... głównie skupiam się na origami Modułowym.
Na blogu przedstawiam swoje pracę, diagramy znalezione w internecie, moje diagramy czy  tłumaczenia diagramów oraz filmy o origami znalezione na youtube.

Moja przygoda z origami zaczęła się jakiś czas temu, bodajże od  momentu kiedy postanowiłem złożyć 1000 żurawi z papieru, później zacząłem składać origami modułowe (moduł chiński) i tak się zaczęło aż do dziś...

Zapraszam do przeglądania bloga i mile spędzonego czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz